תבלינים בשעור מתמטיקה

כאילו סתם במקרה קבלתי ‘ציוץ’ ב twitter מחברה טובה אשר הובילה אותי לקישור מעניין.
מזה זמן מה שאני עוקבת אחר המושג ‘mind map’ כמו גם אחר היישום שלו בתהליכי הלמידה (אם זכרוני אינו מטעה אותי, מנוע החיפוש ‘קופריניק’ נבנה אף הוא המקור במודל של mind map ). בהקשר זה מצטרפים מילות מפתח כגון: Brainstorming, Concept map, Semantics, visualize, structure ועוד.
אני מחפשת אחר דרכים ואפשרויות ‘למפות’ את המידע/ הלמידה ולארגן כל זאת במטרה להפיק תובנות חדשות.
בהקשר זה, אני מנסה ‘לצוד’ תוכנות מתאימות למטרה זו.
וכך נמשכתי לכלי הבא: mindomo ולכותרת הפרויקט שהכינה :
Maria Andersen – Using the Internet to spice up your Math class.
הקישור שנפתח הזכיר לי צילום ממושך של פריחת הניצנים בשיח ורדים (24 שעות לפחות), ולאחר מכן הקרנה מהירה של שלבי הפריחה.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s